#CROSSFIT

V CrossFitu děláme spoustu různých tréninků tzv. WOD – Workout Of the Day, které se skládají ze cviků s vlastní vahou například dřep, klik, shyb, běh aj.  a cviků s volnou zátěží jako jsou olympijské činky, jednoruční činky, kettlebelly a spousty dalších. Snažíme se každý jednotlivý WOD odtrénovat jak jen můžeme nebo právě ten den chceme.

INTRO KURZ

Intro je úvodním kurzem, který je určen pro úplné začátečníky v CrossFitu. Jehož principem je vás naučit techniku základních pohybových vzorců. Během každé lekce vás coach bude učit základní pohyby, které používáme v CrossFitu, jejich správné provedení, rozsah a případné jiné varianty tak, abyste mohli trénovat bezpečně. V návaznosti na tuto část lekce si vyzkoušíte trénink v CrossFitovém stylu, během kterého se určitě zapotíte, ale budete se také bavit. Po dokončení lekcí Intro kurzu, budete připraveni k absolvování lekcí CrossFit.

Jak INTRO kurz funguje?

Intro kurz obsahuje 4 lekce. V jednotlivých lekcích probereme techniky daných cviků:

 

1. lekce

Hlavní cviky: Air Squat, Front Squat, Overhead Squat

Doplňkové cviky: Wall-Ball, Sit-up, Burpee

2. lekce

Cviky pro zopakování: Air Squat

Hlavní cviky: Press, Push Press, Push Jerk

Doplňkové cviky: Box Jump

3. lekce

 Cviky pro zopakování: Press

Hlavní cviky: Deadlift, Sumo Deadlift High Pull, Medball Clean

Doplňkové cviky: Jump rope, Kettlebell Swing

4. lekce

Cviky pro zopakování: Deadlift, Overhead Squat, Push Jerk

Hlavní cviky: Snatch

Doplňkové cviky: Thruster, Pull Ups a jejich varianty

 

Otevírací doba

Po 06-10, 16-20:30

Út 06-10, 16-20:30

St 06-10, 16-20:30

Čt 06-10, 16-20:30

Pá 06-10, 15:45-19:30

So ZAVŘENO

Ne 16:45-19:15

info@crossfit-ini.cz

733 477 555

Na Rybárně 1700

Hradec Králové 500 02